Blog

3-cü Nəsil qəhvəçilik nədir?

Qəhvə kəşf edildiyi və bir içki olaraq istehlak edildiyi gündən indiki dövrün ehtiyacları və texnoloji imkanları çərçivəsində insanlara müxtəlif formalarda təqdim edilmişdir. Bunların yayılması ilə “qəhvə nəsilləri” adlanan cərəyanlar meydana çıxdı. Hipsterlərin tez-tez danışdıqları və son zamanlar hər yerdə danışdıqları tendensiya 3-cü nəsil və ya 3-cü dalğa qəhvə istehsalıdır. Beləliklə, 3-cü nəsil qəhvə biznesi deyilən şey nədir? Əslində bu anlayışı daha asan izah etmək üçün birinci və ikinci nəsil qəhvəyə, bir sözlə, keçmişdən günümüzə qəhvənin yaxın tarixinə nəzər salmaq lazımdır.

1-ci Nəsil qəhvəçilik

3 nəsil qəhvəçilik nədir?

Qəhvənin tarixi qədim dövrlərə gedib çıxır. Bununla belə, bizi maraqlandıran tendensiyalardan birincisi, ilk nəsil qəhvə, 1900-cü illərin əvvəllərində suda həll olunan, kimyəvi cəhətdən təmizlənmiş qəhvələrlə başlamışdır. Bu dövrdə qəhvə ilə bağlı əsas fəaliyyətlər; qəhvə alqı-satqısı və qəhvə istehlakı ilə məhdudlaşdı. Bu əsrə damğasını vuran inkişaf Austin və R.W. Hills qəhvəni vakuum paketlərinə yığmaq fikrinə düşdü. Beləliklə, qəhvə daha uzun müddət saxlanıla bilirdi və bütün dünyada istehlakı artmışdır.

İnsanların yüksək qəhvə istehlakını tez bir zamanda qarşılamaq üçün qəhvə hazırlamağı mümkün qədər asanlaşdırmaq səyi zərərli qəhvə mədəniyyətini də gətirdi. Bitkidən əldə edilən və istənilən meyvənin toxumu ilə eyni quruluşa malik olan qəhvə müxtəlif kimyəvi maddələrlə reaksiyaya girərək suda həll olunan maddəyə çevrilib. Qısa müddətdə dadını və qoxusunu itirən qəhvəyə bunun qarşısını almaq üçün əlavələr əlavə edilib. Bütün bunların nəticəsi əslində qəhvədən çox fərqlidir. Hazır qəhvə firmaları tərəfindən qablaşdırılaraq rəflərdə alıcılara təqdim edilən və qaynar suya qatılıb qarışdırıldıqdan sonra içilən şeylərə qəhvə deyil, qəhvə dadlı kimyəvi içkilər demək daha doğru olar.

Bu kimi səbəblərdən tez və asanlıqla hazırlansa da, 1-ci nəsil qəhvənin məhsulları olan hazır qəhvələr həm sağlamlığımız üçün çox zərərlidir, həm də “qəhvə” içmək istəyənlər üçün dad baxımından çox qeyri-kafidir. Bundan əlavə, təqdimat xüsusiyyətlərini nəzərə alsaq, Osmanlı qəhvə mədəniyyətinin təsiri altında böyümüş bizim kimi qəhvə həvəskarları üçün çox sadə qalır.

1-ci nəsil qəhvəçiliyin faydaları

1) Sürətlidir. Suda həll olduğu üçün tez hazırlanır.

2) Asandır. Dəmlənmək, işlənmiş kofe dəmləyən avadanlığın təmizləmək, kofe pulpasının zibil qutusuna boşaltmaq kimi problemlər yoxdur.

3) Vakuum qablaşdırma üsulu sayəsində uzun müddət saxlanıla bilər.

1-ci nəsil qəhvəçiliyin zərərləri

1) Kimyəvidir və sağlamlığa zərərlidir. Suda həll olmaq üçün bir çox prosesdən keçir.

2) Tərkibinə əlavə edilən maddələrə görə qəhvə və kofeinin nisbəti aşağıdır. Bu, onun aromasının aşağı olmasına səbəb olur və kofeinin sehrli təsirlərindən istifadə etmək mümkün deyil.

2-ci Nəsil qəhvəçilik

2- ci nəsil qəhvəçilik

İkinci nəsil qəhvə ilə qəhvə növləri şaxələnmişdir; Espresso, latte və mocha kimi espresso əsaslı qəhvə növləri populyarlaşmağa başlayıb. 1-ci nəsil qəhvədə olduğu kimi, qeyri-sağlam, hazır qəhvələrdən imtina edildi və onları təbii qəhvə dənələri və nisbətən yüksək keyfiyyətli qarışıqlar əvəz etdi. Soyuq dəmləmə kimi dəmləmə üsullarını və hər yerdə qəhvə sevərləri cəlb edəcək qəhvə desertləri kimi yeni ixtiraları da özü ilə gətirdi.İkinci nəsil qəhvə biznesi 1960-cı ildən sonra Starbucks və Cafe Nero kimi qəhvə zəncirlərinin yayılması ilə ortaya çıxdı. Onun məqsədi qəhvədən daha çox həzz almaqdır. İkinci nəsil qəhvə biznesi 1966-cı ildə Amerikada Peet’s Coffee-ni açan Alfred Peet ilə başladı. Cənab Pitin dostları 1971-ci ildə Starbucks-ı qurdular və ikinci nəsil qəhvənin ən mühüm nümayəndəsinin uzun səyahəti başladı.

Ancaq bunların xaricində 2-ci nəsil qəhvənin yayılmasında ən əhəmiyyətli faktor insanların evlərindən və iş yerlərindən kənarda dostları ilə oturub vaxt keçirə biləcəkləri yerlərin meydana çıxmasıdır. Bu gün də demək olar ki, heç birimiz heç bir qəhvə şəbəkəsinə gedib “Buranın kofesini içmədən günə başlaya bilmərəm, seçdikləri qəhvə dənələrinin qarışığı kifayət qədər yaxşıdır” demirik. Sevdiklərimizlə görüşüb söhbət etməyə gedirik və kofe bu zövqü bəzəyən amildir.

Nəticədə ikinci nəsil qəhvə bu gün həyatımızda inanılmaz dərəcədə mühüm yer tutur. Səhər oyanmaq, məktəbə getmək, işə getmək, vacib görüş və ya təqdimatdan əvvəl kofe bizim ən böyük yardımçımızdır.

2-ci nəsil qəhvənin faydaları

1) Birinci nəsil qəhvədən daha sağlamdır.

2) Sərt həvəskarlar üçün espresso və yumşaq sevənlər üçün latte kimi bir çox növ qəhvə ilə monotonluqdan xilas edir.

3) Qəhvə qarşınıza qoyulur. Hazırlanması və ya dəmlənməsi ilə bağlı narahat olmağa ehtiyac yoxdur. Beləliklə, heç bir səy sərf etmirsiniz.

2-ci nəsil qəhvənin zərərləri

1) Maddi imkanlarınızdan və içmə tezliyinizdən asılı olaraq baha ola bilər. Gündə orta hesabla bir stəkan içirsinizsə, bunun çox zərəri olmayacaq. Ancaq “qəhvə aludəçisi” olduğunuzu iddia edənlərdənsinizsə, bu sizə biraz problem yaradacaq.

2) Bu cərəyanı təmsil edən yerlər nəticədə kommersiya qurumlarıdır. Xərclərini aşağı tutmaq üçün ucuz, dadsız və keyfiyyətsiz qəhvə dənələrinə üstünlük verə bilərlər. Ancaq dadından razı qaldınız müddətcə problem deyil.

3-cü Nəsil qəhvəçilik

3-cü nəsil qəhvəçilik

Qəhvənin yetişdirildiyi bölgə, paxlanın növü, paxlanın kofein dərəcəsi, məhsul növü, məhsul dövrü, qovurma vaxtı, qovurma dərəcəsi, qovurma tarixi, saxlanılma müddəti, necə və hansı qəhvə dəmlənməsi avadanlıqdan istifadə olunarsa, onun sərtliyi və yumşaqlığı həm istehsalçı, həm də istehlakçı üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Eynən şərab kimi… Yəni yaxşı şərabsevərin düzgün şərab seçmək üçün qiymətləndirdiyi faktorlar kofesevərlərə də şamil olunmağa başlayır. Üçüncü nəsil qəhvə biznesi qəhvəni şərab kimi bir mədəniyyət kimi qəbul etməyi hədəfləyir. Üçüncü nəsildə həm istehlakçı, həm də istehsalçı kanalları qəhvəni daha ətraflı araşdırmağa və daha dərin sorğular yaratmağa başlayır. Filtr qəhvə üçün hansı qəhvə dənəsi daha uyğundur, hansı espressoya gedir kimi suallara cavab verməyə başlayırsınız.

3-cü Nəsil qəhvənin faydaları

1) Sağlamdır. Nə içdiyinizi, qəhvənin hansı ölkədə yetişdirildiyini, necə qovrulduğunu, necə dəmləndiyini bilirsiniz…

2) Kiloqramlıq paketlər qiymət baxımından qorxulu olsa da, uzunmüddətli istifadə müddəti və aroma əsasında verilən qiymət – effekt əslində onların kifayət qədər uyğun olmasını təmin edir.

3) Təbii qəhvə ləzzətinin gəldiyi son nöqtədir. Minlərlə qəhvə dənəsindən zövqünüzə ən uyğununu istədiyiniz şərtlərdə hazırlaya bilmək, özünüz üçün ən ləzzətli qəhvəni hazırlamağa imkan verir.

4-cü Nəsil qəhvəçilik olabilərmi?

4-cü nəsil qəhvəçilik

Üçüncü nəsil qəhvə ilə əldə edilən nöqtə bugünkü şəraitdə nəzərə alına biləcək ən yüksək səviyyədir. Qəhvə keyfiyyətinin nəsildən-nəslə yüksəldilməsi və sünilikdən və kimyəvilikdən uzaqlaşdırılması; Bir gün bunu görə bilsək, 4-cü nəsil qəhvə biznesində hər kəs öz mətbəxində öz qəhvəsini yetişdirəcək bir tendensiya ola bilər. Ancaq təbii ki, bu, indiki şəraitdə çox utopik və real olmayan bir xəyaldır, gələcəkdə nə olacağı bilinmir.

Uyğun Məqalələr

Back to top button